martes, 7 de diciembre de 2010

Fa una setmana...

Ja fa una setmana, ja fa una setmana d'aquell dia històric, ja fa una setmana des de que els carrers de Barcelona i Madrid quedessin buits, i sobretot, ja fa una setmana d'aquells cinc dits que vàrem podem mostrar de nou després de 17 anys.
La veritat, és que aquest equip és invencible, és un equip que ens està mostrant un cop rere altre els valors que s'ha de transmetre als nens petits per poder arribar a ser com ells. És un equip on ningú sobresurt sobre qualsevol altre i on tothom té alguna cosa a dir dins el vestuari, i sobretot li donc el merit a l'entrenador, perquè és un equip entrenat per una persona de la casa, una persona normal i corrent sense escrúpols i sense cap mena de prepotència, en fi, un model a seguir.
Aquell dia, vaig ser una de les 97.000 que vaig poder gaudir del FUTBOL desplegat pel Barça, i d'immediat que veia aquelles jugades, sabia que allò que estava veient era històric, era espectacle, era únic, en fi, era FUTBOL.
Només m'agradaria tornar a felicitar i a elogiar al Barça ja que, sé que els culers i els amants del futbol estem vivint pot ser, la millor època blaugrana que hi haurà en la història, i que, jo almenys, quan sigui gran, m'agradarà explicar-li als meus néts que vaig veure el millor Barça de la història i que el dia del històric 5-0 jo vaig estar al Camp Nou.
Simplement, com deia al mosaic del dia del clàsic, T'estimo Barça!

1 comentario: