domingo, 28 de noviembre de 2010

CATALUNYA, QUÈ PASSA?

Ho sento, però em sento amb la necessitat d'escriure alguna cosa sobre això. CATALUNYA FA FÀSTIG!
Jo sóc catalanista, i el meu cor és sent català, i no entenc com pot ser que la tercera força més votada en aquest país, sigui un partit nacionalista espanyol, que ens ha perseguit al poble català durant 45 anys, quan el seu líder ens governava sembrant la repressió, les morts i el temor. Sembla mentida com els ciutadans d'aquest país, els catalans, caracteritzats per lluitar per allò que es seu, ens haguem baixat els pantalons d'aquesta manera. No pot ser tampoc, que el partit de la gaviota, sí, el mateix partit que ens va privar, per no dir abolir ,el NOSTRE ESTATUT, i dic nostre perquè va ser aprovat i votat pel poble català, estigui en aquest parlament. Tampoc pot ser, que, en ple segle XXI, estiguem donant vots a partits ultraconservadors, com el propi PP, ja que així només fem que hipotecarn-nos en un passat i caure en un pou sense sortides progressistes i esperançadores pel nostre país.
Tot i això, felicito la victòria de CIU, almenys sembla ser, que ens governara un partit fet, creat a Catalunya, en fi, un partit catalanista que vetllarà per l'interés del nostre poble. Així que, molta sort Artur Mas, molta sort, president de Catalunya.

Visca Catalunya!

7 comentarios:

  1. estoy de acuerdo en todo ,,, lo del PP no lo entiendo tio , yo e votado a ARTUR MAS ,,

    ResponderEliminar
  2. Visca!

    Sembla ser que l'Alvaro no ficarà cap bomba demà...

    ResponderEliminar
  3. manda huevos... manda huevos... bien dicho.

    ResponderEliminar
  4. Jo només vull dir que també estic força sorprès per la pujada del PP, i sobretot per la baixada d’ ERC. Vull remarcar, que la meva orientació política no va enfocada cap a l'independència, i per tant la baixada d’ ERC tampoc em disgusta massa.

    Ara bé... el que no puc entendre de cap de les maneres, és la inutilitat de la política avui en dia, i la ignorància de la gent a l'hora d'anar a votar. Ens deixem enganyar per qualsevol eslògan sense atendre mínimament a les propostes reals de cada partit.
    ¿Com un personatge que no ha fet política en la seva vida, que tan sols ha recol•lectat una fama passatgera gràcies a una gran entitat esportiva, mitjançant la qual s'ha omplert les butxaques de milions, pot treure 4 escons? Algú m'ho pot explicar? Demostrat queda que la gent es guia més pels noms que pels ideals. Avui un home presentava una proposta d'independència per Catalunya, però ben segur estic que si hagués proposat un pla totalment oposat en contra d'aquesta, hauria obtingut el mateix resultat només pel fet de dir-se Joan Laporta.

    No tinc gaire més a dir, tan sols que de cara a les properes eleccions d'aqui 4 anys, no sé si caldrà que em molesti a anar a votar.

    ResponderEliminar
  5. Fot pena que el PPC tingui tanta força a Catalunya. SI té bons polítics, però laporta és un mafiós que no hagués sigut president del barça sense els diners del seu sogre franquista.

    Signat: RDL

    ResponderEliminar
  6. No estic d'acord amb tu Pol, ja que crec que Joan Laporta no ha sigut votat pel simple fet d'haver sigut president del Barça o que els votants són majoritariament barcelonistas. La majoria dels seus votants són joves o fins i tot gent que votava per primera vegada i crec que el que la gent ha valorat es la proposta electoral que tenia, ja que ara mateix no hi ha cap partit que sigui tan independentista com Solidaritat Catalana. I crec que dius això perque la teva influència política no és precisament independentista i no comparteixes els seus ideals, i això no implica que tinguis que menysprear-lo.
    Visca Catalunya Lliure!

    ResponderEliminar
  7. VIVA ESPAÑA GILIPOLLAS

    ResponderEliminar